Dude

Dude zet de designer centraal. Dat is immers ook het perspectief – en het bestaansrecht – van de BNO zelf. In het tijdschrift wordt die ontwerper, zijn werk en het vak geplaatst in de context van trends en ontwikkelingen binnen de branche en in de samenleving, en ook beschouwd vanuit het perspectief van ‘buitenstaanders’. Welke toegevoegde waarde heeft design voor mensen en merken? En hoe komt design, en die toegevoegde waarde ervan, tot stand?

Dude is de opvolger van het maandelijkse ledenblad Vormberichten, magazine over ontwerpen en ondernemen. Het nieuwe magazine is ook verkrijgbaar voor niet-leden, en is bovendien relevant voor niet-designers, zoals de opdrachtgevers van ontwerpers. Met het op de markt brengen van Dude richt de vereniging zich nog explicieter naar buiten.

Dude is gratis voor BNO-leden.

Gegevens van "Dude"


Frequentie: 4 edities per jaar
Eerste jaar van publicatie: 2014
Prijs per nummer: €14
Abonnementsprijs: €49 per jaar
Gemiddelde omvang: 80 pagina's
Uitgever: BNO
Postbus 20698
1001 NR
Amsterdam
bno@bno.nl
020 624 47 48



Cadeaubon Leesmap

(Advertentie)