EMERCE

Business, Marketing & Technologie

Emerce is een onafhankelijke titel voor business innovators over vernieuwing in business, marketing en ICT. Emerce helpt haar lezers bij een innovatieve bedrijfsvoering, en geeft hen een voorsprong in kennis. Emerce brengt haar lezers daarnaast via verschillende platforms bij elkaar.

Gegevens van "EMERCE"


Frequentie: 11 edities per jaar
Gemiddelde oplage: 12000 stuks
Formaat tijdschrift: 210 x 285 mm.
Gemiddelde omvang: 82 pagina's
Uitgever: VNU BP
Ceylonpoort 5-25
2037 AA
Haarlem
b.scheepers@vnumedia.nl
023-5463920



Cadeaubon Leesmap

Proefabonnementen van "EMERCE"


Op de hoogte blijven van de laatste trends in online en mobile business, marketing en media? Emerce stelt u in staat om voorop te lopen. Experts, succesvolle managers en ondernemers in e-business delen hun kennis en laten zien wat digital kan betekenen voor marketing en business. Emerce beslaat het brede scala van internet business met innovatieve marketingcases, nieuwe internet-projecten, emerce concepten, de belangrijkste ontwikkelingen, cijfers, onderzoek en benchmarks. Wilt u bij zijn op het gebied van online marketing, e-publishing en emerce? Word dan nu lid van Emerce. Het magazine verschijnt 9x per jaar en het bevat twee specials en kortingen op alle Emerce-events.

Aanbieding: EMERCE - 3 nummers voor € 25,00

Bestel hier


HOI oplage 2013 "EMERCE"


Totaal verspreide oplage: 1893 exemplaren. (meer info bij het HOI)

(Advertentie)


Geef een reactie