EventView magazine

Vakblad voor resultaatgerichte bedrijfsevenementen

EventView Magazine beschouwt het evenement in al zijn vormen als onderdeel van de marketing- en communicatiemix. De marketing en HRM doelstellingen worden als uitgangspunt gekozen. EventView Magazine onderzoekt welke bijdrage Events kunnen leveren aan het verwezenlijken van deze doelen. Omdat veel bedrijven het evenement nog uitsluitend inzetten als een beloning voor goede prestaties of het bevestigen van een goede klantrelatie, laat het blad zien dat er meer mogelijk is met evenementen. Nieuwe klanten werven, gemiddelde omzet per klant vergroten, klanten langer behouden – of het verhogen van de betrokkenheid van het personeel en het meetbaar stimuleren van de verkoop, – het zijn stuk voor stuk doelen die (mede) kunnen worden verwezenlijkt met de inzet van evenementen. EventView Magazine behandelt deze onderwerpen op verschillende manieren. In ieder nummer worden een aantal praktijkcases beschreven. Daarnaast geven bekende marketeers, economen en captains of industrie hun mening over uiteenlopende marketingvraagstukken. Kosten en opbrengsten worden waar mogelijk met elkaar in verband gebracht. Door EventView Magazine te lezen krijgt men meer inzicht in de mogelijkheden met evenementen en goed relatiebeheer. Het evenement wordt daardoor meer verankerd in de totale mix. Naast de doelstellingen, worden in EventView Magazine ook luchtiger onderwerpen beschreven zoals concrete arrangementen die te koop zijn, bijzondere locaties, jongensdroomachtige incentives en humoristische columns. Hierdoor ontstaat een interessante mix van kennisoverdracht, interessante visies en luchtige “feel good” artikelen.

Gegevens van "EventView magazine"


Frequentie: 4 edities per jaar
Gemiddelde oplage: 8000 stuks
Formaat tijdschrift: 210 x297 mm.
Gemiddelde omvang: 100 pagina's
Uitgever: EventView
Van der Valk Boumanweg 178 D
2352 JD
Leiderdorp
info@eventview.nl
071-5893832



Cadeaubon Leesmap

(Advertentie)