ITcommercie

over innovatieve marketing sales en service

Vakportal over innovatie in marketing, sales en customer service, waarbij ICT-toepassingen een belangrijke ondersteunende rol vervullen. Met special uitgaves biedt ITcommercie commerciムle managers en andere decision makers praktische informatie en hulpmiddelen over de toepassing van software voor frontoffice doeleinden binnen middelgrote en grote bedrijven. ITcommercie is de grootste titel en autoriteit in Nederland op dit gebied. Redactionele en dus ook themakalender 2009: (Specials zijn overigens allemaal ONLINE specials met uitzondering van de CRM en de WCM Jaarspecial.) Contact Center Automation 1. Al verschenen in februari Marketing Resource Management 1. Al verschenen in maart 2. Verschijnt 17 september eSelfservice 1. Verschijnt 9 april 2. Verschijnt 8 oktober E-mailmarketing 1. Verschijnt 23 april 2. Verschijnt 8 oktober Datakwaliteit 1. Verschijnt 7 mei 2. Verschijnt 5 november Web Content Management 1. Verschijnt 28 mei tevens beursnummer op Digital Marketing in 1 Day – event 2. Verschijnt 19 november Campaign Management 1. Verschijnt 11 juni 2. Verschijnt 17 december Analytical CRM /BI 1. Verschijnt 18 juni 2. Verschijnt 3 december Online Marktonderzoek 1. Verschijnt 9 juli E-commerce 1. Verschijnt 23 juli Sales Force Automation 1. Verschijnt 13 augustus Customer Relationship Management 1. Verschijnt 10 september tevens beursnummer op CRM in 1 Day – event

Gegevens van "ITcommercie"


Frequentie: 24 edities per jaar
Gemiddelde oplage: 5000 stuks
Formaat tijdschrift: 215 x 280 mm.
Gemiddelde omvang: 70 pagina's
Uitgever: Lumido Business Media
Postbus 660
8000 AR
Zwolle
redactie@itcommercie.nl
038 - 420 1835



Cadeaubon Leesmap

(Advertentie)